HASTA SIEMPRE RAÚL, GRACIES

Los patanes del conseyu d'alministración del Uviéu, con Alberto Gonzalez, alias Bombillu al frente y col so asesor deportivu "personal", el traficante d'humanos Juan Manuel Mata acaben de roblar un nuevu y vergoñosu episodiu de la hestoria reciente del nuesu club. Güei, dempués de que la páxina Oviedin.com s'adelantare asolenyando esta xugada, confirmaren al traviés d'un comunicáu'l cese del hasta agora entrenador carbayón Raúl Gonzalez. Nun hai qu'escaecer que Raúl consiguió ascender al equipu l'añu pasáu colos meyores númberos de tol futbol del estáu español y qu'esta temporada non entamó mal del tou si atendemos a les 5 espulsiones en 6 partíos que llevamos, acumulando casi la mitá de minutos xugaos con un home menos nel prau. Con tou esto l'Uviéu ta a 5 puntos del ascensu y nes 3 caberes xornaes tenía esperimantao una gran meyora nel xuegu y nos resultaos, ya que nun encaxó gol dengún. Darréu, reproducimos el comunicáu d'estos sinvergüences:

Enllaz al comunicáu na páxina web del Uviéu

"28.09.2009 23:49:11

Raúl González, destituido como entrenador del Real Oviedo

Reunido el Consejo de Administración en la tarde-noche de hoy con carácter extraordinario, reunión a la que también acudió el director deportivo, José Manuel Martínez, y a la vista del informe presentado por éste, ha decidido cesar a Raúl González de sus funciones como entrenador del primer equipo del Real Oviedo, al mismo tiempo que se le ha ofrecido seguir formando parte del organigrama deportivo del club con vistas a su trabajo en la cantera. El avilesino aún no ha respondido a esta oferta.
El irregular comienzo de temporada del primer equipo, con un triunfo en seis partidos, ha sido la principal causa de este relevo en el banquillo.
El Real Oviedo quiere agradecer públicamente a Raúl González los servicios prestados como entrenador del primer equipo.

Por otro lado, Fermín Álvarez, máximo responsable del conjunto filial, se hará cargo del primer equipo hasta la contratación del nuevo entrenador, para lo que la dirección deportiva ya se encuentra estudiando ofertas."


CONSEYU DIMISIÓN

0 comentarios: